meeting other exchange students - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu meeting other exchange students - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

meeting other exchange students

Blijf op de hoogte en volg Lianne

25 Augustus 2012 | Finland, Salo

Gister avond waren wij een beetje moe van het winkelen in ikea en het is natuurlijk ook even wennen om de hele dag in het engels te praten. Toch wilden wij even rondkijken wat voor andere studenten hier wonen. Voordat wij de kans kregen om aan te kloppen werden wij al uitgenodigd om naar een klein welkomsfeestje te komen. Er is hier speciaal een appartement leeg om feestjes in te houden, echt top!
Ik leef hier met veel Duitsers, Fransen, 1 Italiaan en gelukkig ook Nederlanders. Daarnaast waren er ook genoeg finse studenten die allemaal tutor zijn van een aantal anderen. Het was echt een gezellig clubje!

Vandaag ben ik samen met mijn huisgenoten naar de supermarkt gegaan en hebben we eten ingeslagen voor de hele week ( dat hopen wij). Ik heb voorgesteld om van de week pannenkoeken te maken!! In de supermarkt zag ik een Fins meisje dat ik gister avond had leren kennen en ik vroeg of zij toevallig met de auto was. Gelukkig was zij dat! Snel wat extra drinken gehaald en ik ben met de boodschappen afgezet bij ons appartement.

Vanavond is er een feest hier in Salo en ik denk dat wij daar wel even een kijkje gaan nemen. Maandag begint school om 11 uur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 31579

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 14 Mei 2015

Bali

14 Augustus 2014 - 27 Maart 2015

Nieuw Zeeland en Australie

23 Augustus 2012 - 15 December 2012

studeren in Finland!

Landen bezocht: