De dagen vliegen voorbij - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu De dagen vliegen voorbij - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

De dagen vliegen voorbij

Blijf op de hoogte en volg Lianne

09 September 2012 | Finland, Salo

Week nummer twee is weer voorbij gevlogen. Braaf naar alle lessen geweest en na de lessen lekker wezen sporten. Met de hele groep hebben wij de Lapland trip geboekt! Deze trip duurt 5 dagen en daardoor missen wij een paar lessen, maar de docent vindt de excursies zo belangrijk dat het allemaal goed komt. "Maak je over de lessen maar geen zorgen".

Dit weekend heb ik een saunaparty meegemaakt. We gingen met zijn alle in één grote bus en reden wij naar een bos waar twee huisjes stonden aan het meer. Het was zo mooi in de natuur, maar wel erg koud. Het was de bedoeling dat iedereen in de sauna ging en daarna in het water sprong! De franse meiden en ik dachten jaaahoor dat ga je toch niet doen?! Maar een uurtje later zat ik ook in de sauna en daarna sprong ik in het meer. WAUW wat een kick krijg je daarvan! Hup weer in de sauna en later weer een duik in het water.

Ik ben weer een ervaring rijker die ik nooit meer ga vergeten.