Ruissalo hiking - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Ruissalo hiking - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Ruissalo hiking

Blijf op de hoogte en volg Lianne

17 September 2012 | Finland, Salo

Deze week was weer vol met school, sporten en een feest in Turku. Maar als afsluiter van de week ben ik mee gegaan met een hiking in een mooi natuurgebied in de buurt van Turku.

Ik had netjes mijn wekker gezet om met de groep naar de trein te lopen, maar toen ik de deur open deed stond er maar één medestudent klaar om te gaan. De avond voor de hiking hadden wij een feestje gehad en waren wij met zijn alle uit geweest dus iedereen was in bed gebleven. Met goede moed gingen wij dus met zijn tweeën naar de trein. Eenmaal bij de trein aangekomen bleek hij niet te gaan op zondag en snel een bus gevonden die gelukkig wel reed, maar dan doe je er twee keer zo lang over. Even twijfelen maar toch besloten om gewoon te gaan! In Turku moesten wij de bus nummer 8 vinden die precies 13.00 zou vertrekken. Eenmaal bij de bushalte kwamen wij nog een paar studenten van onze groep tegen en gingen wij samen in de bus. Eenmaal in Ruissalo aangekomen bleek er niemand van de organisatie te zijn. Die waren te laat en kwamen met andere bussen maar zijn ergens anders uitgestapt waardoor wij de groep niet konden vinden. Wij hebben met 20 andere studenten onze eigen hiking gedaan en ik heb genoten van het uitzicht!