Trip to Lapland - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Trip to Lapland - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Trip to Lapland

Blijf op de hoogte en volg Lianne

28 November 2012 | Finland, Salo

Morgen is het dan zo ver.. Ik ga naar Lapland!
Om 17.30 vertrekken wij met de trein naar Helsinki waar wij om 20.00 op de bus stappen. Vervolgens hebben wij een lange busreis voor de boeg en komen wij de volgende dag om 12.00 aan bij Santa Claus.
Daarna nog een volle 5 uur te gaan naar onze accommodatie.

Tijdens mijn tijd in Lapland ga ik ijs vissen, naar een reindeer farm van de Saami familie, Snowmobile & last but not least HUSKISAFARI!

Ik heb er super veel zin in!

Tijdens mijn verblijf in Finland heb ik ook nog gewerkt, jaja daar schrikken jullie misschien van maar er moest ook gewerkt worden.
Wij hebben een website gemaakt voor de volgende studenten die naar Finland - Salo komen om te studeren waar ze alle informatie kunnen vinden.
Hier is de link en kunnen jullie een kijkje nemen.