Vertrek op 14 augustus - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Vertrek op 14 augustus - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Vertrek op 14 augustus

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Lianne

30 Juli 2014 | Nederland, Almere-Buiten

Diploma bachelor of business administration is binnen! In vier jaar heb ik de opleiding Small Business en Retail Management afgerond. Nu is het tijd om mijn droomreis te gaan maken!

Tickets naar Nieuw Zeeland en Australië zijn geboekt. Op 14 augustus vertrekken Sonny en ik naar Nieuw Zeeland en hebben wij een tussenstop in Kuala Lumpur. Als wij aankomen in Nieuw Zeeland overnachten wij voor twee nachtjes in Auckland. Hier gaan wij ons oriënteren en kijken waar wij het beste heen kunnen gaan om werk te vinden.

Op 26 december vliegen wij naar Sydney om oud en nieuw te vieren. Na NYE gaan wij genieten van het mooie Australië en al onze verdiende centjes weer uitgeven. De rondreis door Australië kan drie maanden duren. Daarna vliegen wij weer terug over Kuala Lumpur en blijven wij hier nog een week voordat wij terug komen naar Nederland.

Wij hebben een flexibel ticket dus alles wat ik nu verteld heb kan nog veranderen!

Ik ga mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van onze reis Down Under!

• 11 Augustus 2014 - 15:51

Majorie:

Geniet van je mooie reis die jullie gaan maken.
    Kusjes, Mama

• 11 Augustus 2014 - 23:01

Marjo:

Maak er een onvergetelijke tijd van en geniet van elkaar! veel liefs en dikke knuffels xxxx

• 13 Augustus 2014 - 11:27

Marcella: