Happy New Year ! - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Happy New Year ! - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Happy New Year !

Blijf op de hoogte en volg Lianne

02 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Lieve volgers,

Happy new year!!! 2015 makes your dreams come true!
Het jaar van onze reis door Australie, ik kan niet wachten!

Op dit moment zijn wij beide hard aan het werk om geld bij elkaar te sparen om de mooiste reis te maken. De reis waar ik altijd al van gedroomd heb.

Sonny is fulltime aan het werk in het italiaanse restaurant Flour & Water en ik ben sochtends aan het schoonmaken in het hotel en savonds in het sushi restaurant. Het is mij gelukt om mijn positie als 'on call' om te toveren tot fulltime avond medewerker! :D

Gelukkig nieuwjaar ! xx

• 02 Januari 2015 - 14:43

Henriëtte:

Oh wat fijn dat je toch in het Sushi restaurant werkt nu. Gefeliciteerd daar mee. Je begint je jaar goed.

Groetjes ne tot ziens.

• 02 Januari 2015 - 20:31

Joke En Isaac:

Fijn dat je plannen hebt, en er hard voor werkt, denk wel aan je zelf, je moet wel een goede conditie hebben om op avontuur te gaan.heel veel succes en een knuffel van ons.

• 02 Januari 2015 - 22:13

Ton & Marjo:

happy new Year!! Nog even volhouden en jullie dik verdiende reis naar Australië kan beginnen. Veel liefs van ons