Talin - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Talin - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Talin

Blijf op de hoogte en volg Lianne

07 November 2012 | Estland, Tallinn

Op 31 november ben ik met een gezellig groepje studenten naar Estland gegaan. Op één dag konden wij over voor €19,- en hebben wij 5 uurtjes kunnen rondlopen in Tallin. De bootreis duurde 3 uur heen en ook weer terug. Op de boot was niet zoveel te doen en er waren veel oude mensen die voor de drank kwamen. Omdat de alcohol vrij duur is in Finland gebruiken mensen deze reis om goedkoop drank in te slaan. Op de terug weg hing er dan ook een behoorlijke drank lucht en dat was niet zo fijn.

De stad Tallin is erg mooi met een middeleeuwse sfeer. Als je aankomt met de boot zie je dat de stad is verdeeld in een nieuwe kant en oude kant. Het oude gedeelte heeft leuke kleine straatjes en een leuke sfeer. Er waren ook mensen verkleed als middeleeuwse mensen en met bijpassende kraampjes.

Erg leuk om hier een keer geweest te zijn!
De volgende trip is naar Rusland!