Ijshockey - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Ijshockey - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Ijshockey

Blijf op de hoogte en volg Lianne

07 Oktober 2012 | Finland, Salo

Het is weer een tijdje geleden maar ik ben veel op school geweest de laatste dagen. Het begint nu eindelijk een beetje interessant te worden. We volgen een les waar we zelf een project mogen plannen en de uren moeten bijhouden waarvoor we studie punten krijgen. Samen met vier Nederlanders, één duits meisje en één chinees gaan we een website maken voor studenten die willen studeren in Finland. Dit wordt een platform waar toekomstige exchange studenten alle informatie kunnen vinden over studeren in Salo.

Afgelopen zaterdag zijn we met een grote groep studenten naar een ijshockey wedstrijd geweest. De thuis spelende club TPS heeft helaas verloren maar het was echt geweldig om een wedstrijd mee te maken!

• 10 Oktober 2012 - 08:34

Petra-Ellen:

Hoi Lianne,

Majorie had een link op haar facebook gezet, en ik ben natuurlijk wel even nieuwsgierig hoe je het hebt daar. Leuk om te lezen hoor! Groetjes, Petra-Ellen