kia ora - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu kia ora - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

kia ora

Blijf op de hoogte en volg Lianne

16 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Daar zijn we dan! na een lange vlucht van Amsterdam - Maleisie zijn we nu in Auckland. Om 8 uur vertrokken wij uit Almere naar schiphol waar een uitzwaai commite klaarstond. Majorie, Pieter, Martijn, Ger, Henriette, Marjo, Ton, Jelle en Donjah waren op Schiphol om ons uit te zwaaien. Donjah en Jelle konden met hun schipholpas met ons mee achter de douane waar we nog even wat hebben gedronken.

Na een kleine vertraging van een half uur gingen wij de lucht in. Lianne zag ertegenop om 12uur achter elkaar in een vliegtuig te zitten, maar zelfs na 22uur vliegen vond ze het toch erg meevallen. Tijdens beide vluchten kregen we twee keer warm eten en een snackbox met koekjes en nootjes.

Aangekomen in Auckland moesten we door de strenge douane waar wij gemakkelijk doorheen zijn gekomen. Met een gratis nummer konden wij de taxi bellen van het hostel skyway lodge waar wij de eerste twee nachten vertoefen.

16 augustus
Nadat we lekker hebben uitgeslapen hebben wij de bus naar Auckland city gepakt. Wij hadden nog niet helemaal door dat het hier zaterdag is dus de bus kwam niet zo vaak en de bank was dicht. Wel hebben wij onze NZ simkaart geregeld en onze eerste cv afgegeven bij een restaurant.

We zijn naar boven gegaan in de skytower waar wij genoten hebben van het uitzicht. Het was wel een beetje bewolkt dus we konden nog niet zo ver kijken. Nu gaan we online kijken naar werk en kijken waar we heen gaan.

• 16 Augustus 2014 - 17:09

Ton &marjo:

Lieve sonny en lianne. Gelukkig is jullie lange reis goed verlopen en hebben jullie lekker lang geslapen dat was wel nodig. Niet zo vreemd dat je even moest nadenken wat voor dag het was. Nu op zoek naar een job de eerste stap is gezet we zijn benieuwd wat het gaat worden het is zeker een uitdaging! Veel succes Groetjes en een dikke kus Ton & Marjo

• 16 Augustus 2014 - 17:42

Joke :

Hoi Sonny en lianne fijn dat het goed is gegaan .nou de rest succes met zoeken gr joke

• 16 Augustus 2014 - 20:39

Joke De Muijnck=Soolsma:

Wat een actievelingen zijn jullie, je cv nu al afgegeven, geniet je ook wel. Bedankt voor de verslagen, hou dat vol. goede zondag. Joke Isaac