Het begint nu toch wel spannend te worden! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Het begint nu toch wel spannend te worden! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Het begint nu toch wel spannend te worden!

Blijf op de hoogte en volg Lianne

20 Augustus 2012 | Nederland, Almere-Buiten

Na een geweldig weekend met mijn vrienden is het dan zo ver, ik ga mijn koffers inpakken!

Afgelopen weekend heb ik een afscheidsfeest gegeven voor mijn vrienden die ik ontzettend ga missen. Het was echt super gezellig en dit hebben wij met een drankje afgesloten in de stad.
Zondag nog de verjaardag van mijn neefje Guido gevierd en afscheid genomen van familie.

Shirley heeft geregeld dat iedereen in een boekje heeft geschreven die ik mee heb genomen naar familie en nu iedereen erin staat! Dit boekje ga ik goed bewaren en heel vaak lezen als ik in Finland zit.

Vandaag mijn koffers in pakken en de laatste dingetjes kopen.

SPANNEND!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 31757

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 14 Mei 2015

Bali

14 Augustus 2014 - 27 Maart 2015

Nieuw Zeeland en Australie

23 Augustus 2012 - 15 December 2012

studeren in Finland!

Landen bezocht: