Het is vandaag zover! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Het is vandaag zover! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Het is vandaag zover!

Blijf op de hoogte en volg Lianne

23 Augustus 2012 | Nederland, Almere-Buiten

Dames en heren,
Vandaag is het zover.... Ik ga naar finland!
Vanmorgen werd ik wakker gemaakt door mama dat ik nog even snel naar oma kan voor ik wegga. Meteen uit bed gesprongen en naar het AMC. Om 12 uur ga ik inchecken en 13.55 vertrek ik met het vliegtuig.

Ik heb allemaal lieve berichtjes gekregen van familie en vrienden die ik allemaal met mij meeneem. Ik ga jullie op de hoogte houden met dit mooie weblog!

Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 31707

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 14 Mei 2015

Bali

14 Augustus 2014 - 27 Maart 2015

Nieuw Zeeland en Australie

23 Augustus 2012 - 15 December 2012

studeren in Finland!

Landen bezocht: