Mijn eerste dag in Finland - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Mijn eerste dag in Finland - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dag in Finland

Blijf op de hoogte en volg Lianne

24 Augustus 2012 | Finland, Salo

Het was een goeiereis van amsterdam naar helsinki. Ik zat naast een meisje uit Engeland waar ik veel mee heb gekletst en de reis zo voorbij was. Vanaf het vliegveld had ik de bus naar salo. Mijn finse tutor kwam mij ophalen op het station en heeft mij naar het appartement gebracht. Mijn huisgenootjes waren op dat moment niet aanwezig. Mijn tutor heeft mij naar een snackbar en supermarkt gebracht en toen ik terug kwam heb ik kennis gemaakt met de meiden. Daphne en marielle uit frankrijk. Wij hebben de hele avond gezellig gekletst en vandaag ben ik samen met hun naar de ikea geweest en hebben zij mij geholpen met het internet regelen op school. Ik heb een grote kamer met een inloop kast! Ik hou jullie op de hoogte!