Moi Moi ! - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Moi Moi ! - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Moi Moi !

Blijf op de hoogte en volg Lianne

31 Augustus 2012 | Finland, Salo

De introweek is alweer voorbij en ik heb veel informatie gekregen over school, bibliotheek en de studentenvereniging. Op woensdag had ik een vrije dag en ben ik met Marielle en Daphne naar het zwembad geweest. Veel baantjes gezwommen en in de sauna gezeten. Gister ben ik na school naar Turku geweest met een gezellige groep exchange studenten en werden we rondgeleid door onze Finse tutors. We hebben een drankje gedronken op een boot genaamd: aussie. Lekker in het zonnetje op het water en daarna gingen wij naar het huis van een van de tutoren. Zij had lekkere quiche (hartige taart) gemaakt met een salade. Na het eten hebben wij nog een kleine wandeling gemaakt en hebben wij de trein gepakt in de haven. Er stonden twee grote boten waarmee je naar Stokholm kunt reizen voor weinig geld. Op de boot kun je dan feesten en taxfree eten en drinken kopen. Wij willen dit met de groep binnenkort doen!

Vandaag gaan wij weer naar Turku voor de city race. Dit betekend dat we met veel studenten van Turku opdrachten moeten doen in de stad en zo de stad en studenten beter leren kennen. Voor de city race ga ik nog samen met mijn vriendinnen shoppen en aan het eind van de dag is er nog een studentenfeest waar we heen gaan. Drukke dag en in het weekend lekker uitrusten!