Een goed weekend - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu Een goed weekend - Reisverslag uit Salo, Finland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

Een goed weekend

Blijf op de hoogte en volg Lianne

03 September 2012 | Finland, Salo

Dit weekend stond in het teken van feestjes en elkaar beter leren kennen. Het begon vrijdag met de city race in Turku waar wij met veel studenten uit Salo naartoe zijn gegaan. Het was de bedoeling om groepjes van 5 te maken, maar als snel gingen wij als één grote groep door de stad. Na de eerste drie opdrachten voldaan te hebben vonden wij het een goed idee om een drankje te drinken in een leuk café. In dit cafe konden wij ook eten dus wij zijn hier de hele avond gebleven tot het feest begon in de club. WAUW en wat voor feest! Allemaal studenten over de hele wereld kwamen bij elkaar om los te gaan op goeie muziek. "ik hou er echt van!" Ik heb het echt ontzettend naar mijn zin gehad en ging dus ook als een van de laatste weer naar huis. De volgende dag hadden wij een welkomst feest in 'appartment 0' met studenten van salo en alle tutoren. Zondag was dus eigenlijk een dag om uit te rusten maar geloof het of niet, ik had energie voor 100! Ik heb samen met een student boodschappen gedaan bij de lidl (vet ver fietsen), kamer opgeruimd en de woonkamer gestofzuigd dus de energie die ik had is goed benut. Als afsluiter van de week heb ik samen met de Nederlanders pannenkoeken gebakken en met de hele groep opgegeten! Volgend weekend gaan we met zijn alle pizza's maken!
Vandaag was de eerste school dag met wel anderhalf uur les. Het is even wennen en ik hoop dat de lessen wat beter worden komende weken.

  • 03 September 2012 - 19:33

    Angelique:

    Hey Lianne,
    Wat leuk om allemaal te lezen hoe het daar aan toe gaat :D
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin :D
    Zet hem op

    XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lianne

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 31730

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 14 Mei 2015

Bali

14 Augustus 2014 - 27 Maart 2015

Nieuw Zeeland en Australie

23 Augustus 2012 - 15 December 2012

studeren in Finland!

Landen bezocht: