nieuws update - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu nieuws update - Reisverslag uit Mount Maunganui, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

nieuws update

Blijf op de hoogte en volg Lianne

30 September 2014 | Nieuw Zeeland, Mount Maunganui

Hi lieve volgers,

Het is alweer een tijdje geleden dat wij iets op ons weblog hebben geschreven. Dit komt omdat wij allebei fulltime aan het werk zijn. Aankomende drie weken zullen wij nog hard doorwerken om vanaf 21 oktober met Pieter en Majorie een mooie reis over het zuidereiland te gaan maken! Wij kijken hier super hard naar uit en zijn al aan het aftellen tot het zover is. Tijdens deze reis gaan wij ons best doen om zoveel mogelijk met jullie te delen.

Vanaf afgelopen weekend is hier in Nieuw Zeeland de zomertijd ingegaan. Dit betekend dat wij nu een 11 uur tijdsverschil hebben. Als bij jullie de wintertijd in gaat, wordt dit verschil 12 uur.

Hebben jullie ook nog nieuws voor ons? Tot snel!

• 30 September 2014 - 12:47

Joke En Isaac:

Leuk weer wat te horen, werk niet te hard, maar geniet ook.
    Veel geluk op de reis met Pa en ma.
    Gr. Joke Isaac

• 02 Oktober 2014 - 19:47

Oma En Saskia:

Heel veel plezier met je ouders/schoonouders om samen nieuw zeeland te ontdekken
    Groetjes vanuit Oostzaan

• 02 Oktober 2014 - 19:47

Oma En Saskia:

Groetjes vanuit Oostzaan

• 07 Oktober 2014 - 08:42

Ger Bouwhuis:

we weten dat jullie erg druk zin met werk , maar hebben jullie nog tijd voor elkaar.
    Lianne je ouders zijn weer op 4 okt. gezellig op de koffie geweest en ze zijn er helemaal klaar voor om naar jullie toe te komen, ik denk dat het een prachtige tijd wordt dus genieten.
    grt uit een regenachtig Nederland

• 10 Oktober 2014 - 12:36

Henriëtte:

Van de week zelfs gedroomd over jullie, dat jullie bij ons even op bezoek kwamen. Om jullie weer te zien en te omarmen was erg fijn. Ook al was het een droom.

Veel geluk daar en wie weet komen we nog die kant op.

Groetjes en knuffel van mij xxx