zuidereiland - Reisverslag uit Waioruarangi, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu zuidereiland - Reisverslag uit Waioruarangi, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

zuidereiland

Blijf op de hoogte en volg Lianne

23 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Waioruarangi

Het was vandaag weer een geweldige route naar onze volgende bestemming!

Vanmorgen ging de wekker om 6 uur, omdat wij al vroeg bij de boot moesten zijn. De reis op de boot duurde bijna 4 uur. Het laatste uur was echt super mooi door de fjorden.

Eenmaal aangekomen op het zuidereiland reden wij verder naar Kaikoura. Een reis door de bergen en langs de kust. Wauw wauw wauw! Onderweg kwamen we langs een strand vol met zeehonden. De een na de andere kwam uit het water en lagen ze lekker te zonnen aan de waterkant of op de rotsen.

Morgen willen wij gaan zwemmen met dolfijnen, maar we moeten eerst het weer afwachten. Fingers crossed!

• 25 Oktober 2014 - 16:32

Henriëtte:

Wat een leuke mooie verhalen. Keep posting!!!
    Net zelf terug van vakantie, hoop dat het weer warmer word voor jullie.
    Nog een weekje en we gaan op de hond passen. Kunnen we ook knuffelen ook al is het niet met jullie.
    We beginnen jullie toch wel te missen.
    Spannende tijden voor ons. We wachten de plannen van Ger zijn werk af en als het mee zit komen we toch nog jullie kant op. We wachten af.

Groetjes en lekker genieten, xxx.