De vakantie kan beginnen - Reisverslag uit Whakarewarewa, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu De vakantie kan beginnen - Reisverslag uit Whakarewarewa, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

De vakantie kan beginnen

Blijf op de hoogte en volg Lianne

21 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Whakarewarewa

Het is eindelijk zover, nu kunnen wij gaan genieten van een welverdiende vakantie! Sonny had op zondag zijn laatste werkdag en lianne moest op maandag nog haar laatste uurtjes maken. Toen zij klaar was, kwamen Pieter en Majorie net aanrijden. Het was lang geleden dat wij hadden geknuffeld!

In Mount Maunganui hebben wij ons huisje laten zien en hebben we de zelfgemaakte quiche opgegeten. Het was weer een mooie dag en daar hebben wij van genoten met een wandeling door de stad en om de Mount heen. Aan het einde van de dag zijn wij doorgereden naar Rotorua waar wij in een hotel sliepen met een hot tube in de achtertuin! Daar hebben wij meteen gebruik van gemaakt.

Vandaag gaan pa&ma naar Whakarewarewa; het Maori dorp waar wij geweest zijn en gaan wij naar het meer van rotorua.

We keep in touch!