lake takepo, mount cook, wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu lake takepo, mount cook, wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Lianne Former - WaarBenJij.nu

lake takepo, mount cook, wanaka

Blijf op de hoogte en volg Lianne

28 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Afgelopen nacht was het een heldere hemel. Dit zorgde ervoor dat wij sterren konden kijken. Nog nooit hebben wij zoveel sterren bij elkaar gezien en de melkweg in het midden. Via de app konden wij kijken waar verschillende planeten liggen. We konden oneindig veel sterren zien, het leek wel of we in een koepel stonden.

Zo helder de nacht was, zo bewolkt was het de volgende ochtend. Er was geen meer of bergen te zien. Toen we eenmaal begonnen te rijden begon het wat op te klaren. We kwamen steeds dichterbij Mount Cook, de hoogste berg van Nieuw Zeeland. En toen we aan de voet van de berg stonden hadden we een strak blauwe lucht. Lucky!

Vanavond overnachten wij in Wanaka in een chalet met uitzicht over het meer. Dit keer niet direct vanuit bed en het is nog bewolkt met regen, maar wie weet! Het weer in Nieuw Zeeland veranderd per uur dus wij wachten het af.

Fotos volgen zo snel mogelijk zodra wij een goede internet verbinding hebben.