roadtrip south coast - adelaide to sydney - Reisverslag uit Penneshaw, Australië van Lianne Former - WaarBenJij.nu roadtrip south coast - adelaide to sydney - Reisverslag uit Penneshaw, Australië van Lianne Former - WaarBenJij.nu

roadtrip south coast - adelaide to sydney

Blijf op de hoogte en volg Lianne

08 April 2015 | Australië, Penneshaw

Ons avontuur samen in het westen en noorden van Australië is voorbij, maar de nieuwe reis in het zuiden van Australië is begonnen! We zijn na het inleveren van de camper naar het vliegveld gegaan waar wij 15 uur moesten wachten op onze vlucht naar Adelaide. Om 6 uur sochtends kwamen wij aan op het vliegveld en namen wij een taxi naar de camping waar Ger en Henriette nog aan het slapen waren. Na hard kloppen op de deur van de camper werden ze wakker en waren we blij om elkaar weer te zien na 9 maanden.

Na het inrichten van de camper en boodschappen doen zijn we klaar om te gaan naar Kangaroo island! Om half 3 gingen we over met de boot die 45 min duurde. De grote dikke donkere wolken lieten wij achter ons en het zonnetje kwam een beetje door. We reden door naar Kingscote waar om 5 uur pelikanen werden gevoerd. Bij aankomst zaten al meer dan 20 pelikanen braaf te wachten. Er was een visser die de pelikanen dagelijks te eten geeft en veel over de pelikanen kon vertellen. Wat een mooie grote vogels die pelikanen!

Sonny en lianne zorgen weer voor het eten en Ger en Henriette kiezen de campings en hebben een super mooie camper uitgezocht. Vandaag stond er kip met pasta salade op het programma! Nu is het tijd om slaap in te halen, morgen gaan we Kangaroo island verder ontdekken.

• 08 April 2015 - 15:05

Ton & Marjo:

Super mooie camper! Veel plezier met jullie nieuwe reis door zuid Australië. Xxxx

• 09 April 2015 - 11:38

Isaac:

Wat een avonturen beleven jullie toch, om jaloers op te worden.
    Het ziet er op de foto's goed uit. wij hopen dat je een mooie trip hebben samen.
    Hier is het even afwachten op uitslagen, Joke morgen ik volgende week.
    Hopen er het beste van, groetjes en knuffels van ons.